هتل های کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و قیمت آن بسیار مناسب است.این هتل در بلوار هرمز و ما بین میدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.در واقع هتل گاردنیا کیش از دو فاز هتلی و ویلایی تشکیل شده کهه سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش  دسترسی آسانی به آن مناطق دارند.

 

همان طور که اشاره شد،هتل گاردنیا کیش دارای دو فاز است:فاز ۱ آن شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های لوکس و زیبا،در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و  فاز ۲ آن نیز شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان وو بانوان, سالن اجتماعات و پخش فیلم و...است که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده است.این هتل کیش از جمله هتل هایی است که گردشگران تور کیش از آن استقبال فراوانی می کنند.

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی،سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ،20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش، اینترنت وایرلس و... از امکانات هتل گاردنیا کیش می باشد که مسافران تور کیش میی  توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 هتل 4 ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات  هتل سورینت مریم :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراهه  شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

 

هتل آریان کیش

  

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ...

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

 





:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: